Elldor.Info

joi, 21 iulie 2011

Marian Lupu: Publika TV desfăşoară o amplă campanie de denigrare a Parlamentului, la fel cum a procedat Realitatea TV în România (video)




Președintele Parlamentului, Marian Lupu, acuză postul privat de televiziune Publika TV că a pornit o vastă campanie de denigrare a Parlamentului. Liderul PD a evitat să spună cine stă în spatele acestei campanii, dar a evidențiat că ea ar fi regizată de forțe politice și a exclus din aceste rânduri PCRM.

Marian Lupu
a făcut o paralelă cu campania anti-Băsescu și anti-Parlament promovată de către postul de televiziune Realitatea TV din România. „O discuție care este firească pentru Parlament se califică drept haos. De la cuvântul „haos” pronunțat de dvs. (n. red. postul Publika TV), de aici eu am făcut o paralelă cu o campanie promovată în România de către postul de televiziune Realitatea TV, o campanie anti-Parlament. Însă, să nu uităm că toate presupunerile și apoi afirmațiile pe care le făcuse, la rândul său, președintele român Traian Băsescu s-au adeverit”, a accentuat Lupu.

Întrebat de către jurnaliști dacă consideră că în această campanie de denigrare este implicat și Executivul sau chiar premierul, democratul din nou s-a eschivat de la răspuns.

„Totul depinde cine stă în spatele acestui post de televiziune, cine este proprietarul. Până nu demult parcă se cunoștea, de aici în colo stă învăluit de taină. Cum găsim răspuns la această, vom avea probe să spunem cu certitudine și nu cu presupuneri ce se întâmplă. Eu gândesc că timpul le va așeza pe toate la locul lor și vom vedea cine este Al Jazeera și cine sunt talibanii”, a conchis Lupu.

Amintim că anterior, PL și PD au afirmat că PublikaTV ar favoriza în știrile sale PLDM. Săptămâna aceasta, liberalul Mihai Ghimpu a afirmat că nu va mai păși pragul Publika TV și nu va participa la emisiunile acestui post de televiziune, pe motiv că se încearcă manipularea cetățenilor. Anterior, în timpul campaniei electorale pentru locale, Publika TV a fost boicotată și de comuniști, care refuzau să se prezinte la emisiunile și dezbaterile la care erau invitați.

UNIMEDIA precizează că Publika TV s-a lansat pe piaţă pe 7 aprilie 2010, aflându-se atunci în același holding media cu RealitateaTV din România. Ulterior, în presă au apărut mai multe informații în care se spunea că omul de afaceri român, Sorin Ovidiu Vântu, patronul trustului, ar avea probleme financiare. În presă au apărut zvonuri despre potențiale tranzacții. Recent, acesta a vândut RealitateaTV și PublikaTV omului de afaceri Elan Schwartzenberg, care peste câteva săptămâni anunță o nouă tranzacție.

Acesta confirmă faptul că i-a vândut pachetul majoritar al PublikaTV lui Dumitru Țîra. Potrivit presei din România, suma tranzacției este egală cu 1,5 milioane euro. Anul trecut, la lansarea PublikaTV în Moldova, postul anunța o investiție de peste 4 milioane de euro, deja efectuată. Amintim că Dumitru Ţîra, noul proprietar, deţine funcţia de manager încă de la înfiinţarea companiei.

Publika TV a lansat o campanie - „Cine este proprietarul Publika TV”, la finele căreia a anunțat că adevăratul proprietar al postului este telespectatorul.


Niciun comentariu: