Elldor.Info

miercuri, 20 februarie 2013

Declaraţia lui Vlad Filat despre interceptările telefonice

Premierul Vlad Filat a răspuns, la 20 februarie, şi la întrebările jurnaliştilor referitoare la înregistrările convorbirilor telefonice apărute în mass-media, în care este auzită şi vocea sa dându-i indicaţii şefului Fiscului, Nicolae Vicol, actualmente cercetat de CNA în stare de arest. „Eu nici nu am ascultat această mizerie şi nici nu am de gând. Eu am lucruri mult mai importante să le fac”, a spus Vlad Filat, find întrebat dacă vocea îi aparţine. “Pentru că dacă o să citesc, o să ascult sau o să privesc toate aceste potlogării care le fac aşa-numiţii oponenţi politici, mi-ar lua prea mult timp”, a explicat premierul, subliniind că nu el, dar ancheta trebuie să dea calificările.

Iată cum a comentat respectivele înregistrări Vlad Filat:
„Pot să vă spun că în fiecare zi primesc petiţii, primesc plângeri, sunt informat asupra unor situaţii. În calitatea mea de prim-minisitru, nu sunt spectator. Dau şi indicaţii. Dar la baza acestor indicaţii sunt analize, sunt calcule, pentru ca să intervin într-un fel sau altul. (...)"

Continuarea pe Elldor.Info:
Vlad Filat despre convorbirile interceptate: „Nici nu am ascultat această mizerie”

Niciun comentariu: